Salomaa Groupiin kuuluvan Kaski Creative Agencyn uutena toimitusjohtajana on aloittanut Sari Heinilä.
Sarilla on yli 20 vuoden kokemus johtotehtävistä eri markkinointiviestintätoimistoissa. Hänen aiempia toimistojaan ovat mm. TBWA Helsinki, hasan & partners sekä viimeksi Vapa Media.
Toimitusjohtajan valinnassa painoi Sarin laaja ymmärrys sekä b2c- että b2b-markkinoinnoista mm. brändin rakentamisen, mainonnan, asiakkuusmarkkinoinnin, sosiaalisen median ja sisältöjen parista.
– Kaski on nostanut viime vuosina merkittävästi kunnianhimoaan. Nousu noteerattiin jo alan kilpailuissa keväällä. Asiakastyytyväisyys on hyvä, ja sekä strategisen että luovan suunnittelun laatua arvostetaan. Nyt haimme tuloshakuista ja laaja-alaista osaajaa, joka etsii niin Kasken asiakkaille kuin Kaskelle itselleenkin intohimoisesti kasvun paikkoja ja osallistuu päivittäiseen asiakastyöhön. Sari täyttää hienosti nämä kriteerit, kertoo Kasken hallituksen puheenjohtaja Kirsi Harra-Vauhkonen.
Kolmen kaupungin Kaskella on Helsingin, Tampereen ja Turun toimistoissa yhteensä 15 markkinointiviestinnän ammattilaista. Pääkaupunkiseutua laajemmat näkökulmat sekä palkittujen konkarien ja uusien talenttien tiivis yhteistyö innostavat eteenpäin.
– Jokaiselta markkinointieurolta odotetaan nyt yhä parempaa, mitattavasti todennettavaa tuottoa. Se vaatii aidosti kohderyhmää puhuttelevia konsepteja, jotka kestävät aikaa ja vaikuttavat niin mielikuvien kuin toiminnan tasolla. Kaskella on kiitettävä määrä laaja-alaista kokemusta siitä, miten markkinointi saadaan tuottamaan vahvaa tulosta johdonmukaisella yhteistyöllä, kertoo Kasken uusi toimitusjohtaja Sari Heinilä.
Kasken myyntikate oli viime tilikaudella n. 1,5 mEUR. Merkittävimpiä asiakkaita ovat Eckes-Granini Finland, Nokia Arena, Tampereen korkeakouluyhteisö, Mieli ry sekä Valmet.
Lisätietoja:
Kirsi Harra-Vauhkonen, hall.pj 050 560 4540
Sari Heinilä, toimitusjohtaja, 040 672 1233